Building Administration Assistant / Technik Správy budov



Popis

Údržbu budovy a zařízení pro zajištění bezproblémového a bezpečného chodu výrobních hal a jejich zázemí.

Zajištění pravidelných servisů a revizí veškerých technologií budovy.

Zajištění pravidelných servisů a revizí veškerých technologií budovy.

Operativní drobné opravy zařízení svépomocí.

Péče o vyhrazená tlaková a plynová zařízení.

Koordinace a organizace prací externích dodavatelů služeb.

Vedení záznamů o pravidelných servisech a revizích zařízení.

Aktualizace výkresové dokumentace budov při změnách.

Proč k nám?

Protože u nás dbáme na

Férové pracovní prostředí (co slíbíme, to splníme)

Možnost neustálého vzdělávání se

Nabízíme benefity, které zohledňují loajalitu k firmě

(volno nad rámec zákona, příspěvky na stravování, příspěvky na dojíždění, volno na dobrovolnické aktivity, vlastní volba využití prostředků v tzv. cafeterii, vánoční a roční bonus, firemní společenské akce)

Požadujeme

ÚSO / SŠ vzdělání v technickém oboru

Znalost čtení stavební dokumentace a výkresů

Samostatnost

Zodpovědnost

Manuální zručnost

Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti

Práce v AutoCAD a předchozí praxe a výhodou




Jak nás kontaktovat ?


Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na email prace@aisan.cz, nebo vyplňte náš online dotazník. Po obdržení emailu nebo vyplněného dotazníku Vás bude kontaktovat některý z našich náborových specialistů a dohodnete se na dalším postupu. Pokud zrovna nenabízíme pozici o kterou máte zájem, a přesto byste u nás rádi pracovali, zašlete nám svůj životopis s pozcicí kterou požadujete.

Zaslal jsem životopis, co bude dál ?


1) Posouzení žádosti

Vámi zaslaný životopis do 14 dnů posoudíme, pokud budete splňovat naše představy a kvalifikační požadavky, budeme vás telefonicky kontaktovat s termínem osobního pohovoru. Když se s vámi nespojíme do 3 týdnu, nebyl jste vyhodnocen jako vhodný uchazeč a zařazen do výběrového řízení.

2) Osobní pohovor

Při osobním pohovoru vám detailně představíme firmu – jaké zastáváme hodnoty, co nabízíme a jaké je naše představa nabízené volné pozice a to samé budeme chtít slyšet od vás. Pokud to daná pozice bude vyžadovat, budeme spou chvíli hovořit v cizím jazyce nebo vyzkoušíme vaše praktické dovednosti.

3) Nabídka zaměstnání

V případě úspěšného pohovoru vás v předem domluveném termínu budeme kontaktovat s pracovní nabídkou. Pokud se rozhodnete ji přijmout, bude Vás čekat ještě jedna krátká schůzka s námi, kde vám budou sděleny nástupní náležitosti a předány potřebné dokumenty pro vyřízení nástupních formalit.

Osobní údaje


Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita pro účely výběru na váše uvedenou pozici, za předpokladu, že s nimi bude nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.

Top